Sivut

perjantai 5. lokakuuta 2012

Kehitystä havaittavissa



Huh. Kaksi viikkoa viime päivityksestä. Kiirettä on pitänyt mutta treenaamassa ollaan kuitenkin ehditty käydä. Ja vaikka nämä muut asiat ei oikeastaan tänne blogiin kuulukkaan, niin pakko silti hehkuttaa että gradu on valmis ja työpaikka on löytynyt. Enää muutama nihkeä ja työläs kouluhomma tekemättä ja sitten voi hengähtää kunnolla. Onneksi se työläin kouluhommakin on ensi viikolla jo purkissa!

Nelssoni on kehittynyt mun silmissä lähiaikoina ihan hirveästi. Agilityssä sen liikkumisessa alkaa olla ihan erilainen vauhti ja varmuus kuin mitä siinä on aiemmin ollut. Ja ohjattujen treenien ansiosta ollaan opittu paljon uusia asioita! Ja ehkä mäkin olen kehittynyt sen verran etten ole enää niin häiriöherkkä treeneissä ja olen löytänyt tietynlaisen luottamuksen Nelliin että ei se siitä mun viereltä niin vaan lähde vaikka radan reunalla tapahtuisi mitä! Käytiin eilen lenkin jälkeen läheisellä rannalla ottamassa vähän tokoliikkeitä ja Nelli teki kyllä niin hienosti ja innokkaasti. Nellin hienoon sivulletuloon kuuluu hirveä vauhti ja hyppy minua vasten ennen kuin asettuu sivulle omalle paikalleen. Se on aika hauskannäköinen liike, intoa ainakin riittää! :)

Ohjatuissa treeneissä ollaan käyty persjättöä, sylkkäriä ja päällejuoksua. Varsinkin noissa ohjatuissa harkoissa näkee sen, miten Nelli on kehittynyt. Se seuraa nykyään paljon paremmin ohjausta ja ohjautuu välillä todella hienosti itsenäisesti esteille. Tänään käytiin treenailemassa Nellin kanssa kahdestaan ja tulipa tosi hienot takaakierrot ja loppusuorat! Mun ongelmana meinaa olla ohjauskuvioiden unohtaminen tai omien keksiminen sekä se että jään ihan turhaan odottelemaan Nelliä kun oikeasti mun pitäisi juosta eteenpäin että pysyn sen vauhdissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti